lördag 18 januari 2014

En till - Another one

När jag ändå höll på, så blev det en tröja till. Det är inte så lätt med raka rader, men ändå... Jag har varit lite kreativ ett tag nu och jag vill inte mista det för att vardagen är tillbaka och tiden inte känns lika lång. Jag älskar tanken och känslan att alltid ha något nytt på gång.

Jag önskar er en underbar helg !

Kramar
Anci

When I was at it, I did one more t-shirt with print. It's not easy with straight lines, but... I have been more creative now and I don't want to loose that when the worksdays are back and I have less time. I love the feeling and thought of having something new going on.

I wish you all a wonderful weekend !

XO
Anci




 

7 kommentarer:

Hannis sa...

För mig är det så viktigt att ha dom där pysselsakerna att se fram emot.

Snyggt på tröjan!
Och textraden, den gillar jag.
Kram Hannis

Ölandsvindar sa...

Mitt pyssel brukar aldrig stämma överens med mina visioner, vilket jag börjar lära mig så smått. Pysslar hellre med ord och foton (nästan oavbrutet). Trevlig helg till dig!
Kram /Kerstin

Katta sa...

But Im not the only one ;) Snyggt Anci! Gör det nåt om raderna inte är raka? Jag tycker inte det. Kram Katta

Johanna Stålros sa...

Ähh rakt är bara tråkigt- nu ser det ju mer personligt ut! Härliga budskap du väljer ut. Ha en fin söndag. Kram Johanna

Fröken Fräken sa...

Snyggt! Och mycket mer värdefullt att göra något eget istället för att gå och göra reklam för något företag på tröjan!

Hannis sa...

Nej! Jag tycker inte alls att du är helknäpp=))
Jag blir alltid glad när du kikar in!
Kramen Hannis

Anonym sa...

Hej Anci!

Ett stort grattis pa din fodelsedag! Hoppas alt ar bra med dig.

Tankte skriva pa facebook, men du har ingen. hehe.


Kram
Natalie Afonseca