tisdag 20 januari 2009

Min anslagstavla


I brist på bättre fotomaterial så har jag tagit en bild på min anslagstavla. Den är lagom stor, snygg och diskret i beige färg. Den har bara lite för lite inspiration på sig. Det får jag ordna. Jag har flera pärmar fyllda med bilder på möbler, tyger, hus och annat jag gillar. Jag sätter upp mer på anslagstavlan för att öka på min kreativitet. Kan det vara något, tro ??


Kramar


With not so much photomaterial I took a photo of my notice board. It's the right size, nice and discreet beige. But it's not enough inspiration on it. I must take care of that. I have several files with lots of pictures at cloth, furniture, houses and other things that I like. I think I will put up more at my notice board to increase my creativite. Can that be it ?


Hugs

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande! Tro vad du har på gång?? :) KRAM!!

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

Elisa Day sa...

Vad inspirerande anslagstavla! Jag har en sån där lampa som ser ut som en stjärna, det är en favorit. Kram