fredag 23 januari 2009

Tävling igen !


Snart är det dags för en tävling här på bloggen igen. Då vill jag fira mitt 100:de inlägg ! I dag har jag varit ute på sta'n och tittat efter vad jag ska ha som pris. Tror att jag har hittat något fint. Jag återkommer om det när det är dags :)

Här är en lite konstig bild på ett träd, men jag tycker att den är vårlig och himlens färg är så fin.

Hoppas att alla får en trevlig fredagskväll och en mysig helg.




It 's time for a competition here soon. I want to celebrate my 100 th post on my blog ! Under my lunchbreak today, I visited some shops and I think that I've found something sweet for the price. More about that when it's time :)

Here is a picture (maybe a little strange) of a tree, but I think that it reminds me of spring and the color of the sky is so fine.

I wish everyone a pleasant friday evening and a nice and cosy weekend.

Inga kommentarer: