måndag 26 januari 2009

Present


I dag har jag varit generös och gett mig själv en present :) Jag tycker om bokstäver och nu har jag hittat bokstäver som går att använda med bläck eller färg. Min idé är att använda dem på t ex lådor, skyltar eller på inbjudningskort. Jag funderar på var jag ska börja, men jag måste troligen sova på saken också ( jag menar inte bokstavligen).

Sov gott !!


I've been very generous to myself today and bought me a present :) I like letters and now I've found letters that you can use both with paint or ink. My idea is to use them on boxes, signs or on invitation cards. I'm thinking about where I shall begin, but I think that I must have a good nights sleep first.

Good night!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Helt rätt! Man ska vara generös mot sig själv, så mycket man kan!! :) Jättefina bokstäver, dem kommer du kunna göra mycket skoj med! Ha det gott! KRAM

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se