tisdag 27 januari 2009

Present, del 2


Nu har jag testat min present från i går. Det gick sådär. Jag använde hobbyfärg och det gick att stämpla, men nog krävs lite övning. Jag ska prova med bläck också.

Något som jag har tänkt att använda bokstäverna på är min lilla byrå från Ikea. Men jag vet inte än hur jag ska göra. Men jag vill prova !!


I have tested my gift from yesterday. It didn't go to well. I used some paint and it became something, but I think that I need more practice. I will try with ink as well.

This is something that I want to use the letters on. It's a little chest of drawers from Ikea. I don't know exactly what I will do, but I wanna try !!

2 kommentarer:

Elisa Day sa...

har också en sån där minibyrå till mina smycken. Det blir nog snyggt att stämpla den

Lilla Blanka sa...

Hej!

Tack för titten!

Jag gillar allt som har med bokstäver att göra :)

Jag hade nog använt vanlig stämpelfärg, låtit torka och sedan sprayat ett tunt lager lackfärg ovanpå för att fixera.

Kram o lycka till!
Mia