fredag 1 maj 2009

Stanna upp


Det känns just nu som om jag har stannat upp och väntar. Jag vet inte riktigt på vad och det kommer nog att visa sig så småningom. Jag har, som jag skrev om tidigare, svårt att koncentrera mig på att blogga. Bilden i dag visar vad jag helst av allt skulle vilja göra i helgen. Gå ut i solen med papper och mina pennor och försöka rita av den vackra värld som finns där.


I think that I right now have stopped and that I'm waiting for something. I don't really know what, but that will appear when the time is right. I have, as you maybe have read about, difficulties with writing och taking photos for my blog. The picture shows what I wanna do most of all this weekend. Just take some papers and my pencils and go out in sun and try to draw the beautiful world there.

1 kommentar:

SKOGSHUSET sa...

Å, vad jag har missat mycket här hos dig de senaste jobbdagarna!!! Vad är det för bloggträff du ska på? Låter kul! Härlig bild på dina pionskott, mina har kommit lite längre men så bor jag ju också 50 mil längre söderut:-)Härligt att du gillar att rita och teckna - det gör jag också. Akvarell är mitt verktyg men det har inte blivit mycket av den varan de senaste åren tyvärr. Måste, måste ta upp det igen. Jag får göra som du - stanna upp och vänta! Och Tack för alla fina små kommentarer hos mig!!!