torsdag 30 juli 2009

Det är tid att fira ! - It's time to celebrate !


Nu vill jag fira att jag har skrivit 200 inlägg ! Det går fortare än man kan tro. Ibland är det lite upp och ner med inspirationen och det känns bra när det finns massor att skriva om och visa bilder på. Jag hoppas att det blir många sådana tillfällen i framtiden för jag vill fortsätta att blogga. Nu siktar jag mot 300 :) Ni som vill vara med i min utlottning, lämna bara en kommentar under nästa vecka (före den 10 augusti). Jag vill ge någon ett hemligt paket. Kanske ser det ut som på bilden, kanske inte...

Ha en härlig fredag !


I want to celebrate that I have wrote 200 posts now ! It goes faster than you can imagine. I feel that my inspiration for writing goes up and down and it really feels good when I have much to write about and many photos to show you. I hope there will be many such occasions in the future because I want to continue with my blog. I'm aiming for 300 posts now :) If you want to be in my drawing, just leave a comment under next week (before the 10:th of August). I wanna give someone a secret gift. It might look like the one in the picture, maybe not......

Have a gorgeous Friday !

9 kommentarer:

Karna sa...

Jepp det går fort, flott blogg du har som viser massevis av fin inspirasjon så jeg håper du fortsetter leeeenge!

Sjabbig men chic sa...

Jag vill gärna vara med jag hoppas att jag kommer ihåg det. Och du, jag blir jätteglad om jag får bjuda dig på ett skratt då och då. Det är viktigt att få skratta. Det är till och med en rättighet att få skratta.

Kram Lisa

Tidsmästarinnan sa...

Hej hej Anci och grattis till 200 inlägg på en finfin blogg! Vad kul med utlottning!
Kram på dig, och godnatt måste jag nog säga nu, att man alltid blir sittande så länge framför datorn, hopplöst :-)

Engelska Villan sa...

Hej Anci!!
Ja, jag tänkte att min senaste inlägg skulle passa just dig hihi!
Jag vill gärna vara med i tävlingen!
Kram Anna

me and alice sa...

Grattis till alla dina inlägg!!! Javisst går det undan!!
Lycka till i fortsättningen! Keep on blogging!
Kram Susanne

Hemmalycka sa...

Grattis till dina inlägg och tack åter igen för dina gulliga kommentarer.
Jag hoppas på tur i utlottningen ;)
Kram Åsa

Ann-Catrin sa...

Godkväll vännen!!

ojoj 200 inlägg.. inte klokt ju..
men nu hade jag ett gäng att kika igenom hos dig.. du är verklige flitig du..
ohh sista sem veckan.. tänk vad allt går fort..

Vi har två veckor nu p sköna Gotland.. ska njta av varenda sekund.


Härliga inlägg du gör..
ha det gott
Kram

spännade med utlottning
A-C

johanna sa...

Jag vill gärna vara med oxå!!
Ja morgonen är min tid tycker man har mängder med inspiration då=)))Hoppas på mängder med fler inlägg från dig!
Kraaaaam

Elin sa...

Tack, vilket fint välkomnande tillbaka utav dig... Så glad jag blev... Japp nu ska jag vara tillbaka och ideerna bara sprudlar... Men så kul med en tävling... Jag är gärna med och firar... grattis grattis grattis men jag hoppas att det blir många hundra fler inlägg i framtiden...

Ha en underbar dag...
Många kramar
Elin