onsdag 1 juli 2009

En orsak till dans - A reason for dancing


Nu ska jag visa er vad jag blev så glad för i går :) Min japanska tavla är inramad och klar ! Nu kan jag (äntligen) göra det skåp som jag har haft en idé om länge. Det behöver bara inhandlas gångjärn, skruvar, brädor och det andra jag kan behöva. Jag är ingen finsnickare precis, men jag ska mäta noga och vara försiktig när jag ska såga. För jag vill att mitt skåp ska bli fint !!!

Jag jobbar på och hostar på och snart är det semester igen :D


I can show you now what I was so happy about yesterday :) My Japanese picture is framed and ready ! I can finally do the cupboard that I thought about for quite a long time. All I have to do is to buy a hinge, screws, a board (?) and the other things that I need. I'm not a real good carpenter, but I will measure well and saw carefully. Because I want my cupboard to be the best !!!

I'm just workning and coughing nowaday and soon it's vacationtime again :D

10 kommentarer:

Engelska Villan sa...

Hej Anci!
Guuud så fint det blev!!! Kommer bli jättebra som skåp. Vad kul!
Titta! Nu hade du fått till det med kommentarsformuläret!
Kram Anna

A home far away sa...

Lycka till med skåpet!
Kram Gunilla från Singapore

Anonym sa...

Hejsan!

vad fint det blev.
Det ska bli kul att få se skåpet.
Lycka till!
Kram Bodil.

gissan sa...

Kommer o bli kanonfint skåp.
Och hosta nu...?! Inge kul...lagom till semestern o allt.

Ha en bra dag
Kram Gissan

Katta sa...

Spännande projekt du har på gång.Ska bli spännande att se den fina tavlan som skåp.Semester=skönt när vädret är så här. Kram Katta

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hello o tack för din hälsning!!!

Så vacker den blidde!!!

Ha en härlig dag i solen!!
~~♥Kram Millan♥~~

Tidsmästarinnan sa...

Snyggt snyggt!! Jag gillar verkligen din tavla.
Kram i värmen...

lottens vita och gröna sa...

hallå goa anci! den tavlan är heeeelt underbar, kan tänka mig att den nu får en fin plats i ditt hem!

lycka till med skåpbygget, det ska bli sååå kul att få se sen, vad duktig du är!!!

varmkram lotten

Lilla huset på prärien sa...

Det blev ju jättebra! Och ett skåp också? Det ska bli spännande att se sen när det blir färdigt - ta det lugnt bara :)

Kram Jenny

Ann-Catrin sa...

Oj oj så vackert det blev!!

Lycka tll med kåpet

kram
A-C