fredag 3 juli 2009

Medlem i klubben - Member in the club


Nu har även jag blivit medlem. I vad kanske ni undrar ?! Jo, jag har köpt en pelargon ! Nu kunde jag inte stå emot längre. De är ju så fina, romantiska och förhoppningsvis någorlunda lätta att sköta. Om någon har ett gott råd, så får ni gärna dela med er av dem :)

Ha en mysig helg (vilket väder det än blir) och en jättekram till er !!!


I'm a member now. You might wonder in what ?! I have bought a geranium ! I couldn't resist them any longer. They are so pretty, romantic and (I hope) easy to take care of. If anybody can give me a good advice, I'm glad to receive them :)

Have a really cosy weekend (weather it's sun or rain) and a BIG hug to you all !!!

6 kommentarer:

marita blücher sa...

Hej Anci,
Så roligt att du tittade in och tusen tack för din rara hälsning. Det är verkligen svårt att motstå de söta pelargonerna - min absoluta favoriter är den vita Mårbackan.
Ha det så gott i sommarvärmen.
Kram/Marita

Elisabeth, anyhow.se sa...

Du började i rätt pelargonände - tycker jag! :)

Elisa Day sa...

Tack men jag har inte hittat bilderna till bloggen. Så jag måste nu ta ett inlägg i taget och försöka leta upp bilderna från datorn. Har för vana att döpa om bilderna och sen slänga dom. Så jag har inte kvar bilderna på bloggen som backup.
Hoppas du har en bra helg! Här är det kallt så jag fixar tillbaka lite bilder till bloggen och ska göra några smycken. Kram

Anonym sa...

Hejsan Anci!
Pelargoner är ökenväxter har jag hört!
Därför klarar sig mina,fast jag är sangvinisk när det gäller vattning och gödning, men visst är de underbara!
Kramar från Ampan

Jennyshemochharmoni sa...

Hihi, jasså den klubben :) Där är jag medlem också :) Ha en riktigt skön och solig helg! KRAM

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God Morgon!!!Hihi...Grattis då!!!
Visst är de vackra..Min mor kom hem med 2 rosa till mig igår!De var såå fina!

Ha en jätteskön söndag!
~♥Millemamman-Kramar♥~