onsdag 15 april 2009

Satsa på nytt ?


Nu har jag riktigt kommit i gång :) Jag fick en kick av att bli klar med stegen och nu vill jag göra något annat. Det som jag kommer att tänka på är en byrå som jag vill göra måla om och tapetsera framsidan på lådorna på. Förstår ni hur jag menar ??! Jag har redan köpt färg och tapeter, så egentligen är det bara att sätta igång. Och vad väntar jag på ? Ska jag lova er att ha den färdig om en månad kanske ?


Now I'm really getting started :) It gave me a lot to be finished with the ladder och now I wanna do something else. What I'm thinking of is a chest of drawers I have that I wanna paint and put some wallpaper on the front of the drawers. Can you understand what I mean ??! I have already bought the paint and the wallpaper, so I just have to begin. And what am I waiting for ? Do I have to promise you to be finish in a month maybe ?

7 kommentarer:

H A N N A S - F O R M sa...

Å, det kommer att bli jättefint...Lova att hojta till då den är klar!!! Stegen är underbar!!!

KRAM till dig!
Hanna

Hemmalycka sa...

Det kommer att bli jättefint.
Kram Åsa

A home far away sa...

Hej hopp, tack för din snälla påminnelse, jag har nu mailat till dig:)

Kram Gunilla i Singapore

Solsjö - Under en vind sa...

Blir nog toppenfint!

Kram!

Velvet and Linen sa...

A month? That is an awfully long time to make us wait!
I'm sure it will be beautiful.

xo
Brooke

SKOGSHUSET sa...

Nu har du kommit igång riktigt:-) Själv ska jag måla något så spännande som undertaket till vår veranda i helgen. Kommer bli smetigt så det förslår (färg som rinner längs med armen!). Trevlig helg!

Engelska Villan sa...

Kommer bli jättefin!!
Kolla i mina barns rum, om du vill, där har jag tapetserat en byrå :)
Kram Anna