tisdag 7 april 2009

Underbara bilder






Här ska ni få se några bilder som jag har lånat från bloggen "Bland Rosor & Tistlar". Tack snälla Randi för att jag får låna dem och visa på min blogg. Bilderna är poetiska och vackra. Så skulle jag vilja kunna ta mina egna bilder.

I dag har vi en härlig vårdag igen ! Solen lyser på oss och det är vår !
I morgon är jag ledig och då ska jag försöka ordna det lite fint hemma. Riset är införskaffat, fast äggen är kvar.


Here is some beautiful pictures that I've borrowed from the blog "Bland Rosor & Tistlar". Thank you Randi, you are so kind for letting me borrow these pictures. They are poetic and beautiful. I wish that I could take my pictures like that.

Today it's another wonderful day of spring ! The sun shines at us and it's spring ! I'm free from work tomorrow and then I will try to make it nice at home. The twigs are bought but the eggs isn't.






2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad Påsk!
Jag håller med dig, vilka vackra, romantiska bilder!
Här påskpyntas det inte så mycket.
Påsken firas i kyrkan och till barnen inhandlas enorma påskägg inslagna i cellofan.
Njut av vädret och ha det skönt.
Varma kramar från Ampan

Engelska Villan sa...

Ha så skönt på din lediga dag!
Vi är i Åkersjön i mammas o pappas stuga, massor med snö! Idag vräker det ner!