torsdag 20 augusti 2009

Hungrig - Hungry



Idag är jag visst hungrig för mitt inlägg kommer att tilldra sig i köket. Ibland vill jag förändra mig, mitt hem eller mitt liv. Köket är en plats där jag kan tänka mig förändringar. Jag behöver en ny pajform, en ny stekpanna eller varför inte prova att laga annan mat ?! Kökshanddukar har jag många av, både fina och gamla. Nu kommer idéerna ! Det finns ju mycket att göra av kökshanddukar (gardiner, servetter och mer som jag inte kommer på just nu). Maten får vänta, här ska sys !!!

Ha en trevlig fredag innan helgen !

Kram

Maybe I'm hungry today, because my post will take place in the kitchen :) Sometimes I want to change me, my home or something in my life. The kitchen is a place where I can think of things to be different. I need a new pieform, a frying pan or why not try to do some new food ?! I have lots of kitchen towels, both old and nice. And now comes the ideas ! You can do so much of kitchen towels (curtains, napkins, cushions and more things that I can't think about just now ). The food has to wait, here will be some sewing!!!

Have a nice Friday before the weekend !

Hugs

5 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

du är bra härlig du, kommer bli sååå fint kan jag tro!!!lycka till!
varmkram lotten

Tidsmästarinnan sa...

O, nu vill jag också plocka fram symaskinen ju! Men det får nog bli målarpenseln först här... (tvättmaskinen och gräsklipparen är inte lika roliga, de får stå i fred ett tag, he he)

Kram på dig!
Susanne

Tidsmästarinnan sa...

förresten, kika in till mig och ta en liten lott tycekr jag!

Elin sa...

Åh vad spännande hoppas att vi får se sedan... Köket är verkligen ett projekt som måste komma till skott snart här hemma... Det skulle vara så snyggt om det bara blev vitt...

Önskar dig en härlig helg...
Många kramar
Elin

Karna sa...

Masse fint å lage av fine kjøkkenhånduker...og disse var det jo nydelig farge på også..kos deg og ha en fin helg!